Monday, December 21, 2009

Tumbler biru baru......


Sabtu pagi, ke Jusco, IOI Mall. Ke Kitchen Department & Dining Department... Belek sana, belek sini, ada yang berkenan.. tapi tunggu $ ada lebih nanti, leh la beli. Mahal2 lak tu.

Masa nak keluar tu, terpandang lak.... SA dok tolak troley dgn muatan tumbler yg colourful utk di letakkan di rack. Eh apa lagi.... patah balik lah... Konon2 nak tengok ajer... Tapi terberkenan pulak.... Hehehe..

Yang baru

Sebenarnya, tumbler dah ada sebelum ni. Masih elok lagi. Beli 5 tahun lepas, dengan harga RM13.90. Tebal dan boleh tahan isi air panas. Memang tahan lasak tumbler tu. Bawak gi class, letak kat office, dan kalau gi travel mana2 pun tumbler tu ikut gak. Beli baru tu sebab, muatannya 2000ml. Harganya juga RM13.90. Yang lama, muatannya cuma 800ml saja.

Yang lama

Yang lama dan Yang baru

Dah ada 2 tumbler ni, yg kecik tu kena bawak balik rumah lah. Takkan 2-2 nak tinggal kat ofis pulak.... Dari segi ketahanan, nampaknya yang lama tu lebih teguh dan kukuh berbanding dengan yang baru.


No comments:

Post a Comment

MITOS : MANDI MALAM?

ADAKAH mandi pada waktu malam boleh mendatangkan kemudaratan kepada kesihatan? Ramai dalam kalangan masyarakat Malaysia mengatakan amalan ...