Sunday, June 7, 2009

Menjejak Kokopelli Travellers Bistro - Sec. 14, PJ

06 June 2009 - 9.45pm - 11.00 pm
Location : Kokopelli Travellers Bistro
4, Section 14,/46, P.Jaya
Tel: 03 79567505 (reservation)

Jalan Jalan Cari Makan (JJCM) - TV3, 3 minggu lepas menarik minat kami untuk mencuba makanan di Kokopelli Travellers Bistro. Keenakan makanan di Kokopelli di akui oleh Maria Tunku Sabri dalam rancangan JJCM tersebut.

Minggu lepas, hajat kami untuk dinner di Kokopelli hampa. Setiba di alamat, No. 6 , Jalan Bukit Petaling, Section 11/2, P.Jaya (alamat ni di ambil di dalam blog seseorang), kami dapati keadaannya gelap gelita. Apa yang terlintas difikiran ketika itu, mungkin Kokopelli ditutup seketika (musim cuti sekolah ni) hehehehe..... Akhirnya malam tu, dinner di Vichuda Thai Restaurant Uptown Damansara.

Tak puas hati dengan keadaan tersebut, sampai ajer dirumah, terus Google Search " new location kokopelli" , dan jawapannya di dapati disini. Rupanya Kokopelli telah berpindah ke lokasi yang baru.

Hmmmm...akhirnya sampai juga kami ke Kokopelli Traveller Bistro minggu ni. Kami dilayan oleh owner iaitu En. Ariff Awaluddin. Beliau sendiri yang mengambil & menghantar order, memberi cadangan menu dsbya. Diakui tempat ni memang menarik, selesa, tenang dan makanannya enak.


Australia Rip Eye Steak



Drinks ----> Traffic & Come Fly With Me


Char Kuew Tiau


Kemana Destinasi Minggu Hadapan???? Tungguuuuuuuuuuuuuuu.........

No comments:

Post a Comment

MITOS : MANDI MALAM?

ADAKAH mandi pada waktu malam boleh mendatangkan kemudaratan kepada kesihatan? Ramai dalam kalangan masyarakat Malaysia mengatakan amalan ...